Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2007 11:57 - Копчетата на дрехата ми. Разкопчавай бавно.
Автор: eleni Категория: Изкуство   
Прочетен: 2831 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 31.07.2007 12:46


с колко много седефени копчета
е пълна Луната
да си ушием небе
да го оставим
разкопчано


гледах как птиците изкълваха
22 зрънца ориз
едно по едно ги слагах на западния прозорец
ти спеше


топла е ръката ти
върху мен
къде е зимата
в тази първа снежна вечер
 

по покрива на лятната ми къща
стъпва есента
с мокри ходила
боса

 

три борови иглички
в ръкава
на дрехата ми тази сутрин
 

падна ябълка
изтърколи се бързо
след тебе
по пътеката

 

летен дъжд се стича
в сламените ми обувки

 

прибраха се берачите на череши
оставиха
презрялото слънце
по ръба на планината
да се търкаля
 

вятърът напълни
синия ми чайник
с борови иглички
до потока ми остават
още
7 стиха
от любимата ми песен

 
чаените ми листа са
станали
на прах
колко дълга беше зимата

 

докато съм спала
мравките отнесли са
парченце по парченце слънцето
в задния двор

 

тази сутрин сандалите ми
ги нямаше пред вратата
само мъгла




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - ***
31.07.2007 12:02
От силните ми чувства
дори лятото стана по-топло
тази година.
:)
цитирай
2. eleni - марш веднага да чувстваш нЕкъде из скандинавските страни!
31.07.2007 12:11
че измрЕхме тука с тия твои чувства, измрЕхмеееее

:))))
аз си се ебавам, нали ме знаеш
прегръдка, прохладна
цитирай
3. sunflower - Хахаха ...
31.07.2007 14:13
... честно и аз не знам как ми дойде тая идотщина в главата ... трябваше да превидя реакцията ти :)))))
Ама наистина големи жеги а, ако не са моите чувства, коя ли е причината?

*върти очи и се почесва по главата замислено*
цитирай
4. sever - ха-ха
31.07.2007 18:37
третата разкопчаваща символите си
но!
за япония като за япония
цитирай
5. eleni - третата...
31.07.2007 20:06
а кои са другите две?:)


хахаа, ама като се замисля - аз само ги закопчавам. за разкопчаването се грижат други:Р

И всъщност... се връщам за трети път да дописвам тоз коментар:)Ето и третото - за цялата тази работа е виновен Жоро и неговите въздушни целувки подхвърлени през парапета на една вита стълба, дървена, скърцаща... преди много години. Жоро си поиска хайку. И го получи, защото е сред онези 5 души, на които никога нищо няма да откажа.
цитирай
6. estrella - Eleno!
01.08.2007 00:16
Каква есен по покрива на лятната ти къща, извади си сандали отново и разкрай мъглата, защото август тепърва започва. Хладни тръпки ме побиха, не искам есен. Не още.
цитирай
7. eleni - хахахаххахаа
01.08.2007 14:38
кооооой беше в отпуска и далече от нета?:)))))))

ми аз кво да направя като хайку-естетиката е съзерцателно-дълбочинно насочена и върви добре с мъгла?:)

тия работи са писани още преди да се запознаем с тебе, което се пада къде ранното средновековие:)
цитирай
8. nav - :)-
01.08.2007 15:13
летен дъжд се стича
в сламените ми обувки

Tова си го крадвам.
цитирай
9. eleni - ааааааа, ни мой го крадваш, душааааа
01.08.2007 15:17
ни мой!

требе дадеш нещо, душаааа, ш`та гази инак мечкъ, нъл тъй, душааа
цитирай
10. nav - хе
01.08.2007 15:33
тя ще ме гази така или иначе . .
от толкоз газене не остана за даване.
цитирай
11. eleni - малиииииии
01.08.2007 15:39
де ги намирваш тува мечка, бееее?!
цитирай
12. анонимен - четох,четох ми никакъв смисъл, ни нищо ((
04.08.2007 22:17
гледах как птиците изкълваха
22 зрънца ориз
едно по едно ги слагах на западния прозорец
ти спеше


цитирай
13. nav - Еми
05.08.2007 07:47
'Когато джебчия срещне мъдрец, вижда само джобовете му.'
или иначе казано:
'Всеки вижда това, което гледа. А гледа онова, което е вече в главата му.'
цитирай
14. анонимен - ок,срещна мъдрец с празни джобове
05.08.2007 17:26
какво правиш сега и какво видя да видим :-))
Петкан от острова
цитирай
15. eleni - анонимен, всъщност май си анонимна 12 и 14
05.08.2007 18:10
хайку мисленето не е за всеки:) Като начало е за хора, които мислят в образи и нямат нужда от обяснения.
Иначе... 'Всеки вижда това, което гледа. А гледа онова, което е вече в главата му.' Ако не си намерила смисъл... вероятно просто моят свят не е за теб.
цитирай
16. анонимен - няма хайку мислене, а и тук не е Япония,но какво казва това?
05.08.2007 23:09
гледах как птиците изкълваха
22 зрънца ориз
едно по едно ги слагах на западния прозорец
ти спеше

и не се изнизвайте с плоски клишета като 'Всеки вижда това, което гледа. А гледа онова, което е вече в главата му.'
цитирай
17. анонимен - Грета е името ми
05.08.2007 23:13
аз съм анонимен 16
много ми харесаха вашите стихчета, но това, което питат 12 и 14 има основание
цитирай
18. eleni - хей, хора
05.08.2007 23:58
никой не ви кара да четете насила. Аз не твърдя, че пиша хайку, това е просто отглас от хайку настроение, което няма нужда от основания за да съществува, нито пък претендира за нещо. Ако ви дразни или провокира негативни неща у вас, моля, изразявайте ги някъде другаде.
цитирай
19. faerie - :)
06.08.2007 11:56
Прииска ми се да напиша коментар, а всъщност мога само да споделя, че харесвам как пишеш :)

п.с. не обръщай внимание на елементарни заяждания, не си заслужава
цитирай
20. eleni - @fairie
07.08.2007 16:54
:)

Май има едни хора, дето, ако не се заяждат не се чувстват живи. И това е начин, но някак не ми се ще да си пускат сенките да бродят из моето пространство. Иначе - живи и здрави. А, ако трябва да обясниш на някого какво е усещането да храниш птиците, докато слънцето бавничко се прибира към запад, а той спи и сънят му е толкова крехък, че трябва да слагаш зрънцата едно по едно на перваза... ами, ако трябва да обясниш това, то значи и от обяснението ти не би имало полза, защото човекът насреща просто е на съвсем друга вълна. Нищо лошо в това. Но не обичам да ми зацапват с настояване за рационални обяснения. Поезията, дори най-обикновената, не се намира в царството на логиката, трябва да я четеш с едни други сетива.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563257
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694