Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2008 14:20 - На ръба
Автор: eleni Категория: Изкуство   
Прочетен: 3036 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2008 16:56


срещаме се
на ръба на лист хартия
там, където
свършва литературата и започва
животът
клатим си краката
седнали
на ръба на възможното
смеем се тихо
(да не събудим спящата красавица от
съседната приказка,
ще иска целувки, не си е работа)
онова, което мислехме за
залез
се оказа гълтачът на огън
от предишната страница
играете си с огъня - рече
и ни подмина
подръка с дресьора на лъвове и
непокорни желания
играете си с огъня - повтори
и ни намигна
преди да прескочи
в следващата приказка




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. self - Two thumbs up!!!
11.02.2008 15:59
:))) Това горе с палците е яко тъпо, но искам да кажа, че ми харесва какво си написала. Как върви и разказчето дето пишеш? Па да се видим тази седмица и да се съберем с групата, че изтече доста време от последния път, а мен нещо май ще ми дойде добре да видя хора. Хау! Казах. :)))
цитирай
2. eleni - хех
11.02.2008 16:23
то е бая шашаво това горното и хич не очаквах някой да го хареса, ама ваш`та прекрасна фамилия винаги успява да ме изненада:))

Разказчето всъщност, хайде да разбулим малко от загадката, е за имената. И е от тия работи, дето се пишат бавно, както расте тревата...

Много ми липсват налудничавите ни вечерни разговори, нечееее, ама ме завъртя такова стълпотворение от работа и изпити, че свят ми се изви тия дни:) И да, прав си, фамилията (във филмово-италианския смисъл, хахах) не се е събирала скоро и се притеснявам, че ще вземе нещо да ни стане на всички от абстиненцията, хахахахаахах
цитирай
3. lava - Да се видим," бее", че ми омръзна само да се четем
11.02.2008 22:46
Наточили сме се и с девойката дивна, та ако не по-рано, то в събота е почти сигурна работата. Остава да си осигурим свободно време, тя магията сама си идва кат ни види, че се задаваме на хоризонта.
цитирай
4. eleni - нееееееееее
11.02.2008 23:10
моля въъъ, само не в събота, тогаз има концерт, който няма да пропусна по никакъв начин, даже ви предлагам да се приконцертите и вие. Най-добрият български пианист ще свири Шопен и мога да ви обещая, че ще е душепогубващо хубаво, пък знаете, аз за такива работи не съм ви лъгала никогаш:)
цитирай
5. estrella - Какъв Шопен?
12.02.2008 20:10
Чий Шопен? Кой ще го свири? Трябва да надничам по чуждите разговори ли вече, за да послушам Шопен, аз - болната женица?
цитирай
6. eleni - ех, любопитна жена:)))
12.02.2008 20:41
Чий Шопен пък сега. Ами не Chopin на George Sand със сигурност:) Chopin на Людмил Ангелов. Ама съм ти писала цяла ода по темата, няма да се повтарям.

А в разговорите тук си винаги добре дошла:))
цитирай
7. self - я че пиша тукааа...
13.02.2008 00:41
та както казах вече, я че пиша тука, че нали си шела да трийеш посто за каруцата, така де колата и примеждийето.
Та ха да благодарим, на който те пази, да му пием по една ракия, да пцуем веднъж и да се почешим по косматите гърди. Туй последното май нема как да стани обаче - космати гърди не се видат нийде... :)))
Та Елени... да си ми жива и здрава, оглеждай се по пет пъти преди да пресечеш и такааа. до скоро виждане! :))) Прегръд
цитирай
8. eleni - я се огледувам, нечеее
13.02.2008 10:49
огледувам се, и връз зебра минувам, ама онИ идеоте фучът кат хала...

прегръдка и от мен и до утре вечер, га, рече мамка ви, ке се събираме:)
цитирай
9. taraorasi - ааааааааааа, чакайте сега
14.02.2008 06:06
номер 3. ти на мене ми каза в четвъртък
после, щото не бил ден, го меняхме на петък
сего откъде го докарахте на събота само не разбрах
аз повече няма да се разправям, да ме държите тук до ранни зори да мисля, кой ден е добър, и кой не става да е добър, демек не ставал, елени
сега чета наред и по-надолу, и виждам, че се е изправила работата, в смисъл ситуацията елени, не нещо друго ...
и виждам, че от хърватския, дето ви просветих вчера, сте минали вече на македонски и нещо отгоре
в смисъл, че сте го доукрасили, а не, че нещо му е застанало отгоре, елени
отпуснали сте му края, дай да видим как ще я оправяме сега тази работа, елени, не, че нещо друго има за оправяне
хаха, тоя коментар май няма да го пУбликуваш!!!
цитирай
10. eleni - петък, петък, ден на майстора
14.02.2008 11:36
и, уви, друо за оправяне нямааааааааа, няма, сестро...
:))))))))
цитирай
11. nav - блъс
27.02.2008 08:59
бе то и господ прави грешки понякога. Аз тук го помолих да вземеш да ми погостуваш, та да мога да те блъсна съвсем не литературно, ама явно е объркал доставчика.
цитирай
12. eleni - ами ти представяш ли си
27.02.2008 23:49
каква координация се иска с всички работи, дето непрекъснато молим за тях? Той, Господ, сигурно е като авиодиспечерите на JFK:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565411
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694