Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 16:21 - в междулинията
Автор: eleni Категория: Изкуство   
Прочетен: 3031 Коментари: 9 Гласове:
0



пътеписи от ненаправено пътешествие
записи от неизсвирени опери
отзиви за неиграни пиеси

в пролуките между
строгите факти
живеят
спомените за
неслучили се неща

безстопанствените
скици на несбъднали се шедьоври
невидените сънища от
безсънните нощи
упорито се връщат
искат своето
албуми с
никога незаснети снимки
епизоди
от филм, който не съществува
цели глави
от ненаписан роман
увертюрата
към балет, който не беше поставен, защото
композиторът
по погрешка
се роди в семейство
на дърводелци
ожени се
направи
8 деца,
12 чудесни скрина,
трикрил гардероб и
нито една симфония

а също и
голямата
неслучила се
любов
на онези двама
които се разминаха
понеже
тя, по погрешка
се роди
петнайсетина години
по-късно
другаде

тук са
всички онези
ако...
щеше...
можех...
би било...
тук са
чакат ред



Тагове:   междулинията,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Мирише ми
04.06.2008 17:32
на сълзи...
цитирай
2. eleni - на мен пък точно днес ми мирише...
04.06.2008 19:52
... на слънце. На 42 градуса на сянка. На небе с цвят, който не може да не е поправян във Photoshop. На език толкова мелодичен, че разликата между реч и песен е недоловима. На островен вятър и на сол. На разговор между две китари. На мелодии с венециански полъх. На пурети със сладък аромат.

So, estrella, мила, we just keep walking, а това горе... са просто размисли, просто литература...
цитирай
3. luben - Прекрасно
05.06.2008 13:17
само дето трикрил гардероб е ужасно малко за 8 деца :)))

Номерца за реда раздала ли си?:)))
цитирай
4. eleni - хахаххаха
05.06.2008 17:31
отдавна съм раздала. Номерцата;)
цитирай
5. bradata87 - кольо....
10.06.2008 00:53
а защо не, не може ли да е да... а мечтите в мечтите винаги са да, а в реалността да ги сбъднем са може би зависещи от нас
цитирай
6. eleni - всичко може, кольо...
10.06.2008 23:16
... но не всякога;)
цитирай
7. bradata87 - ...smtms
10.06.2008 23:40
... и все пак ;)
цитирай
8. self - мдъъъ
11.06.2008 12:22
"спомените за неслучили се неща". ей това ще си го татуирам. много ме кефи.
на estrella и мирише на сълзи. на мен пък ми мирише на крака, ама това е от мене така, че не се брои. извини ги краката ми, че така вече във втори коментар скачат непоканени и мръсни, ама нали ги знаеш какви са. завират си ноктите навсякъде.
поздравления за хубавия пост. много гот!!! много!!!
цитирай
9. eleni - хахаххахахахха
11.06.2008 16:16
те твоите крака отдавна са във вечността - след оня специален постинг, дето с него влезе... как да се изразя... влезе с двата крака в Избрани, ххахахахахахах

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563321
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694