Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2006 00:04 - откъс от разговор...
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1611 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2006 15:26


... затова изглежда и леко несвързано, ще прощавате:)


Да... време за Толкин и Зелазни, за чай с мащерков мед, свита на кравайче сред одеалото, докато навън се стели млечна пара...
Не съм била на презокеански кораб, само на средиземноморски:-). И съм влюбена в корабите, във всичките - естествено повече в старите, с искрящите им платна, със свързаността на екипажа - като на музиканти в оркестър - нямаш право на фалшива нота. Но обичам и фериботите, с дълбоките, тръбящи гласове на сирените им... Затварям очи и виждам себе си облегната на парапета, на път съм да падна във водата в желанието си да съм по-близо. Между два гръцки острова усещането е като да си в някакъв друг свят, или може би дори свят между световете, там откъдето боговете са взели материал за да сътворят всичко останало. Около ферибота има само искрящо сияние от небе и море, а между тях е слънцето като златно огледало. В далечината, сиянието преминава в златиста мъгла сред която различаваш нереалните очертания на съседните острови. Исках да си остана там... 





Тагове:   откъс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baisechku - :))
17.12.2006 12:33
Все така красиво е:)
цитирай
2. eleni - сега ми хрумва, че може да кача някоя ...
17.12.2006 16:37
сега ми хрумва, че може да кача някоя от снимките като илюстрация:)
цитирай
3. nav - хехе
28.06.2007 13:17
явно си е останало само хрумка.

Хей, лингвистче хубаво, замисли ме за звука и аромата на думата 'хрумвам'. Мирише на щрудел. Има орехи в нея, и някакъв друм към новото. Благодаря ти :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563312
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694