Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2007 11:13 - Понякога...
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2098 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2007 14:15


Понякога си мисля не трябва ли да имаме по няколко паралелни живота - като различни ризи за различните дни... Един ще отделя за хората, любимите ми, всъщност - по един за всеки и пак няма да е достатъчно. Един ще дам за разни неща, дето са трудни и никой не иска да ги върши - ще превързвам рани, ще утешавам, ще изслушвам и то именно ония, дето не го заслужават. Един ще отделя за книгите, за всичко, което нямам и няма и да имам време да прочета в един само живот. Един живот ще пея, в друг ще танцувам. Един живот ще пиша и ще разказвам истории. Един живот ще пътувам, ще откривам времена, и места, и хора. Един живот ще уча езици. Един живот ще рисувам. Един живот ще шия дрехи и завивки, ще нижа мънистени гердани, ще отглеждам градини и деца. А по един живот ще има за всеки мъж, в чиито дълбок свят съм надниквала само за миг, само за миг.... Защото само един живот не стига...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - :)
06.03.2007 12:40
Наистина...
Но това разкъсване на сто посоки все пак е по-добро от варианта цял живот да гърмиш като празен тъпан и да не знаеш с какво да се захванеш освен ядене, пиене, спане, бачкане и утре всичко отначало. Ти си щастлив човек според мен.
цитирай
2. eleni - да...
06.03.2007 12:51
щастлива съм:)
цитирай
3. mattea - И ти изглежда ми четеш мислите понякога :)
07.03.2007 16:55
Макар, че моето разпределение на животите е малко по различно, но нейсе... да паднат няколко живота пък ще му мислим кое колко :)...
цитирай
4. eleni - мани мани
07.03.2007 18:08
... един е само, засега, и голям зор виждам да вместя всичко. Особено в частта с мъжете, хахахаа:)Наскоро разплаках един, като му споделих тез разсъждения. Само пропуснах да му кажа, че и на мен ми се доревава понякога, но гледам да не се давам, ами да направя от невъзможното - възможно, а от всичко останало - приказка...

А ти твоите как ги разпределяш?
цитирай
5. mattea - Категорично никакво бродиране
08.03.2007 17:10
:). Но за мъжете, да - отделни животи непременно ... и също за четене и за танцуване и други удоволствия...(но без пеенето - много съм фалшива, запея ли ,животът ми ще бъде бързо и насилствено прекратен :)) Един живот в опити за летене в космоса. И живот, в който съм напълно, напълно различна от себе си.
Не виждам защо е плакал младежът.. един живот е съвсем честна сделка :)
цитирай
6. eleni - да, бродирането не ми е страст и на мене:)
08.03.2007 17:58
а пеенето... пея вярно и хубаво, но нямам достатъчно глас... в тоя живот:)В другия ще имам и не е истина какъв джаз ще се пее:)

Виж космосът някак не ме тегли... достатъчно калъбълък съм си създала и тука - шъ ми стигне за едно десетина живота напред...

а младежът... който не е съвсем младеж... посвещава му се един живот, но... уви... като гледам как сме наредили пейзажа... няма много изгледи да е текущият...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565244
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694