Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2007 00:49 - Искам
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2339 Коментари: 10 Гласове:
0



Искам да спяяяяя... да се будя късно, да ме будят с целувка и кафе в леглото всеки ден. Искам за многото работа, която върша през деня да ми плащат реалната й стойност, така че да не се налага да работя допълнително. Искам да имам време да готвя обичайните ми вдъхновени, уханни, щастливи, топящи се в устата яденета, за които в момента време не ми остава ... искам да имам няколко часа спокойствие, в които да помълча със себе си, така че историите, които се спотайват и чакат да ги напиша, да се престрашат да излязат... искам да имам леко сърце и спокойни мисли, да се смея много... искам да танцувам до сутринта... да броя звезди докато очите ми се затворят и остане само нощ... да му разказвам приказка и да го гледам как заспива в прегръдките ми... да изтъка парцалена черга от всичките си пъстри желания... да преборя и утре ламята на съмненията си... да бъда...




Гласувай:
0



1. pilcho - Ти...
16.03.2007 11:27
... ти го можеш! Има хора, които нямат сили да искат, да мечтаят, да гледат към желанията си. Радвай се, че не си от тях. Другото всякак ще се подреди, обещавам ;)
цитирай
2. lila - и много пък си искалааа. . . Хитрушо!
16.03.2007 11:35
и много пък си искалааа...Хитрушо!
цитирай
3. eleni - хаха
16.03.2007 11:37
ще запомня обещанието:)Само да преборя ламята и днеска, че... паааак настанаха Интересни времена...
цитирай
4. bambola - pojelavam ti go
16.03.2007 11:43
Priaten petak :)
цитирай
5. eleni - хитра, ами...
16.03.2007 11:49
... само дето сега си я удрям тая хитрост у главата...

А от поисканото, до сега получих смеха, с лопати го рина вече, не ами с кофи направо:)Толкова не съм се смяла от... предишния си живот сигурно. Лошото е, че той, смехът, се оказа, че върви в комплект с описаното в предния постинг, мамка му.
цитирай
6. eleni - паметна бележка
16.03.2007 11:59
... за тия от вас, които редовно се разхождат из мойта градинка. Преди време имаше един постинг "Молитва". Наскоро го изтрих - оказа се, че получих поисканото. Само че... вместо онова, което смятах, че искам, получих нещото, което всъщност е за мен. Така че, внимавайте като молите за разни неща - резултатът понякога е изумителен...
цитирай
7. pti - ха така!
19.03.2007 15:11
'поискай' е казано нейде... и ще ти се даде ;)
/не влагам нищо религиозно../
цитирай
8. eleni - винаги ти се дава:)
19.03.2007 15:24
но рядко е това, което си поискал... по-често е онова, от което всъщност имаш нужда. И слава богу, де, че като си помисля какви работи съм искала преди 10 години... добре, че не съм ги получила:)Е, някои от тях още ги искам... по това разбираш кои са ти истинските желания... те са упорити...
цитирай
9. nait - Има една китайска поговорка: &q...
24.04.2007 13:25
Има една китайска поговорка: "Внимавай какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне" :)))
цитирай
10. eleni - мдаааа
24.04.2007 14:02
има един такъв момент с желанията:)

Най-много сълзи са изплакани за сбъднатите желания. Кой го беше казал това?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565477
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694