Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2007 19:19 - Един ден живот
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3253 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2007 22:59


Един ден живот. Да, знам, темата  е безобразно стара, но днес и сега си зададох въпроса и се оказа, за моя собствена изненада, че знам отговорите. А ти? Остава ти само ден. Какво ще направиш с него?

Знам, че ще искам да се събудя до теб - нищо, че никога досега не се е случвало. Ще се протегна, котешки доволна, сред  чаршафи и слънчеви зайчета. Ще ме гъделичкаш докато се изтърколим от леглото и двамата - в кълбо от смях, ръце, крака, прегръдки, къдрици и синьото небе навън, а също и онова в стаята, пак синьо...

Ще ми направиш кафе, защото аз винаги го изкипявам. Ще ти направя палачинки - защото толкова обичаш сладко.  Ще правим всичко друго, но не и планове. Защото ще имаме само сега. И ще ни стига.

Ще намерим поляна и ще се гоним боси сред дърветата. Ще ме настигнеш. 

Ще съчиня стих и ще ти го прошепна, за да си е само твой. Ще ме превърнеш в мелодия и ще ме изсвириш с уста, като таен знак под прозореца вечер.

Ще ти дам да претрепеш всички митични чудовища-страхове, които съм крила. Ще ми дадеш да подредя всички разбъркани твои парченца, да погаля болките, да затворя раните.

Ще отидем на кино и после ще спорим кой е най-хубавият филм, който сме гледали. Накрая ще решим, че е онзи, в който те двамата разбират, че им остава само ден живот и в края на деня събират всичките си приятели и танцуват до среднощ, а после тя му казва, че го обича.

Ще танцуваме  до среднощ, докато останем без дъх, ще пея докато остана без глас. И тогава - едва тогава ще ти кажа, че те обичам. Обичам те. 

Остава ти един ден. Само един. Какво ще направиш с него?
Аз знам.



Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mattea - :)
11.04.2007 10:47
Аз определено не знам :).
цитирай
2. eleni - абе и аз не винаги знам,
11.04.2007 10:51
ама има едни такива моменти от време на време, в които ми просветва, че май това било:)
цитирай
3. wonder - Аз знам...
11.04.2007 21:53
... Благодаря ти, че вдъхнови припомнянето ми за това колко временни и тленни сме тук на тази земя! И как трябва да изпълваме всеки Миг със съдържание и любов.
цитирай
4. trevistozelena - и аз!
12.04.2007 18:47
същото, дявол да го вземе, съвсем същото ще направя. но вероятно аз ще приготвя кафето, защото не го изкипявам, а и пием нес с котарака
цитирай
5. анонимен - Не на сладкото!!!
12.04.2007 20:16
Eleni, защо ще караш човека да яде сладки палачинки, никак не е здравословно! Дай да го караме природосъобразно и по-диетично, моля те!
цитирай
6. eleni - ааааааааааа, аман от праведен живот, бееее!!!
12.04.2007 23:10
каква диетичност, анонимний?!Чети внимателно условието на задачата - остава ти ден живот - точно за диети ли ще мислиш?!?Така че - молбата се отхвърля. Още повече, че човекът обича палачинки:Р
цитирай
7. eleni - zelenichka,
12.04.2007 23:12
знаех си, че така ще се окажем пак единодушни:)Трябва да вземем мерки за да не се случи да налетим и на един и същи мъж някой ден:Р
цитирай
8. trevistozelena - с мъжа ще се справим
13.04.2007 00:21
...вероятно братски ще го поделим. мен повече ме притеснява, както сме тръгнали да не си налетим една на друга :-Р
цитирай
9. eleni - хахахааааааааааа
13.04.2007 00:26
разсмя ме страшно:))))Което си е постижение, защото от умора вече едвам си държа очите отворени...Направила съм си резервация за след 5 живота, шестия да го проспя. По-рано не можеше, програмата - пълна:)
цитирай
10. mattea - хихихи - хилотя се доволно :)
13.04.2007 10:33
"Направила съм си резервация за след 5 живота, шестия да го проспя. По-рано не можеше, програмата - пълна:)"
цитирай
11. eleni - еми то на чужд гръб...
13.04.2007 10:48
... и пет живота са малко:)))))

цитирай
12. анонимен - Ох, Елени, къде си го повела този мъж ...
13.04.2007 13:44
Ох, Елени, къде си го повела този мъж сега на кино...Мъж и кино, как ти звучи? Па особено ако е некой авангарден европейски филм, или некомерсиално, независимо американско кино.
цитирай
13. eleni - аман, бееееееееееее
14.04.2007 17:53
многознайковци:)
Не стана ли вече ясно, че моите мъже са сложни, харесват некомерсиално и европейско кино, културни са и обичат прекрасни жени като мен:))))))))
цитирай
14. анонимен - Излиза че ти и твоите мъже сте върхът ...
14.04.2007 19:48
Излиза че ти и твоите мъже сте върхът на сладоледа!
цитирай
15. eleni - мммм нееееее
14.04.2007 21:39
излиза, че ти обичаш да се заяждаш, но нямаш чувство за хумор. Лошо съчетание:)
цитирай
16. pilcho - Хъх
14.04.2007 23:24
Тоя анонимник защо е толкова чувствителен на тема палачинки със сладко? И защо смята, че от жената зависи какво ще яде и какво - няма мъжът до нея?
Явно е не под чехъл, а под кубинка със стоманено бомбе. Или златна пантофка.
Както и да е. Исках да кажа "наздраве!".
цитирай
17. sunyto - почувствах се добре,като прочетох това...
18.04.2007 08:43
спомням си един такъв ден в моя живот....Благодаря ти,че ми върна спомена.
цитирай
18. nait - Аз ги обичам със сирене
25.04.2007 22:52
За сладкото и палачинките - сетих се дъртия виц за един осъден на смърт, който казал, когато му поднесли последната храна: "Махнете лука, от него получавам киселини":) Дявол знае човек какво ще направи в последния ден. Може чудеса, може и хиляди подлярски номера
цитирай
19. infetka - =)
02.05.2007 20:22
толкова красив постинг, а аз доколкото се познавам, най-вероятно посл. ден от живота ми ще се скарам с мойта дружка =)))
поздрави на слънчевите зайчета
цитирай
20. eleni - хехе,
03.05.2007 18:21
тука на бюрото лежи един слънчев заек и тихичко похърква, докато аз пиша служебни мейли:)
Добре че има слънчеви зайци, че да правят живота по-светъл:)
цитирай
21. nav - в този ден
12.06.2007 13:25
няма да ям палачинки, няма да пия кафе, да танцувам с приятелите, да посветя стих, няма да кажа обичам те. В този ден ще сме аз и светът, вплетени. Ще затворя очи и в миг ще преживея Всичко. Всичкото ще бъде сладко и солено, хедонистично-диетично, безстрастно-обичащо, споделено-самотно. Ще попия всяка вариантност на живота с папилите си и ще се насладя екстатично на тази различност.
А ако отпия глъдка кафе или устни, ще намеря в тях всички противоположности. И няма да имам вече предпочитания. Просто ще обичам.
цитирай
22. eleni - @nav
12.06.2007 13:46
радвам се, че сподели:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 564470
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694