Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 12:17 - Писмо до Яна
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3573 Коментари: 18 Гласове:
0



Прибрах се с мокри лапи тази сутрин. В главата - горгона... Но пък облечена в смях и аромат на споделеност.  И исках да ти напиша за всичко това, защото си далече и няма как да го видиш, но наистина историите започнаха да се заплитат откакто пак се намерихме. Някакъв вид огледалност.

Сега се питам... дали като вървя по улиците хората могат да прозрат, че под дрехите ми проблясват златисто-огнени люспи?

Твоят прозорец гледа към една моя градина. Там си паса облаците. Знаеш, ако не се наядат добре, после не дават дъжд...

И съвсем не е чудно, че просто седиш и гледаш, гледаш, гледаш, гледаш....
Душата има нужда да се поразходи, да се поразтъпче наоколо, да помаа гащи така да се каже, да си изпробва новите обувки. Единственият начин да го направи е да гледаш много дълго в небето. Да гледаш, да гледаш, да гледаш, докато не усетиш по лекото гъделичкане, че очите ти са станали небе, а небето има цвета на очите ти. А в лявото ти е влязла малко мъгла. Пфу, досадно. Гъделичка.

А после ще отидем да пием кафе. Само затвори вратата на градината, да не ми избягат облаците.


Тагове:   Яна,   писмо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - tova...
05.07.2007 12:38
... e mnogo dobro.
!
цитирай
2. chris - това
05.07.2007 13:06
ъхъ.
:)
цитирай
3. cvichka - da piem kafe
05.07.2007 14:37
oblacite niama kude da izbiagat
цитирай
4. mattea - За диалога...
06.07.2007 11:33
Аз таковата, се въздържах вчера да го започна разговора за писането и харесването, щото не съм Яна, ама пък заничам... Ама таковата да знаеш, че наум съм го започнала :)))))))))
цитирай
5. eleni - хахаха
06.07.2007 11:37
ами то тоя диалог при нас с теб е като едно перпетуууууууууум мобиле, май:) И преминава от урва на урва и от век на... уууупс... от пост на пост:)))
цитирай
6. nav - Ех,
06.07.2007 15:01
тези къдрави облаци :)
цитирай
7. eleni - купеста и переста облачност...
06.07.2007 15:08
...ако трябва да сме съвсем точни, колега метеоролог:Р

ама пък какво слънце наднича иззад по-къдравките от тях, а?


цитирай
8. nav - ахам
06.07.2007 15:59
къдраво от щастие :)
цитирай
9. eleni - ейййййй
06.07.2007 16:02
тва е прозрение:)))))))))))
Ама истинско!

Сега осъзнах защо съм къдрава. И цялата фундаментална свързаност между къдравостта ми и онова пърхащото в стомаха и неистовите ми опити, цял живот, да се усмихна на целия свят...

Ще черпя:Р
цитирай
10. анонимен - еййй:))
09.07.2007 04:37
Смееш се ти, а аз се замислих... най-щастливият човек, който познавам, май е и най-къдравият:) От дете си мечтая и аз така, а съм ту кестеняво, ту русо-чуплива...и с едни такива вятърни настроения - защото нямам истински къдрици, разбира се! Освен след дъжд ...и под дъга:)
А напоследък съм нещо тъжна. И косата ми се изправя:РР
Тази вечер/сутрин наистина ще сънувам съсредоточено по въпроса, хм...:)
vaya
цитирай
11. eleni - @vaya
09.07.2007 08:03
хич не се смея. Относно прозрението, де, иначе си се смея много. Но прозренията са сериозни неща, там шега няма, щото ще вземе да се обиди (Богинята на прозренията) и да ми изправи косата и айдеееееее, уйде щастието:))
А и господинът отгоре е майстор на прозренията. Има черен колан в дисциплината и няма как да не му се вярва:)

Сподели какво си изсънувала, любопитна съм:)
цитирай
12. divnaya - От Яна...
13.08.2007 09:38
...макар и не същата. В един миг на егоцентризъм си помислих, че е за мен:))) Но ние се запознахме точно месец по-късно на 05.08. Няма значение... Няма и как да знаеш колко близо до мен е написаното от теб. Уговорката за кафето си остава. Можем и да побляскаме с люспи в някоя градинка:)
цитирай
13. eleni - хехехеххеееееееее
13.08.2007 13:36
колко хубаво:)

аз ли ти казах за блог-проявлението си или някой безобразник ме е издал?

човек никога не знае за кого пише всъщност... дори и когато знае

уговорката дори може да прерастне в кафе с коняк или, ако го ударим през просото - коняк с кафе

ейййй, колко моееее - да побляскаме с люспи...
направо те прегръщам:)
цитирай
14. bemberski - Може би вече не е актуално, но сиг...
24.11.2008 01:38
Може би вече не е актуално, но сигруно е хубаво да си Яна.
цитирай
15. nav - A,
25.11.2008 00:38
точно тази Елена е винаги актуална (щото си събува времето пред вратата).

Абре какво стана с Яна, роди ли или още се търкаля (може пък да е решила да влезе в гинес с едногодишна бременност)?
:))
цитирай
16. eleni - ех, как е хубаво
25.11.2008 01:57
да има в блога ми дракон, който да отговаря на въпроси вместо мен:))

Яна ще ражда по Нова година, все по-кореместа е, рече майка ми, която се видя вчера с нея в Лондон.
цитирай
17. nav - хъ
26.11.2008 01:02
че аз като я видях за последно преди 4-5 месеца, по-кореместа не можех да си я представя. Ма тя си е специален човек със специални качества :))
цитирай
18. eleni - хихиххи
26.11.2008 01:13
да, и аз се чудя накъде повече, ама той, човекът вътре си расте със страшна сила:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563242
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694