Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2007 23:54 - Цветята на малката Ида
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1685 Коментари: 6 Гласове:
0



 - Твоят баща ме научи как да държа цигарата като истинска дама - каза ми.
 - Твоят дядо ми показа как да разпознавам истинския театър - помислих си. И си прехвърлихме усмивки като мостове, а зимата навън се сви в палтото си и отмина нататък по улицата.

Баща ми... Спомних си, докато  двете разплитахме пуловера на театралния ни разговор, как той ме учеше да съм принцеса. Да не обличам палтото си сама. Да чакам да ми подадат ръка, на слизане от коня (който е по-често автобус). Да мога да се дуелирам с шпага. Да не го показвам.  Да уважавам вятърните мелници. Да разпознавам истинските принцове, по прашните ботуши и по погледа. Да виждам  хората в сърцевината им. Да знам коя съм. Да разказвам истински истории. Да знам цената си.

После вървях към къщи, а навън миришеше на пушек и на приказки.
 



Тагове:   малката,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trevistozelena - тъжно
24.10.2007 00:14
но хубаво и истинско. целувам те
цитирай
2. eleni - @dvd
24.10.2007 00:40
туй са откъси от детството ми и от тазвечершния разговор с една Ида, която, макар и ужасно приказна, е съвсем истинска.
Мисля, че ти имаш предвид приказката, все пак. Или пък писанията на Ида, която пише прекрасно.

@зеленичка
и аз тебе:)
цитирай
3. eleni - и аз обичам
24.10.2007 00:49
и Ида от приказката и другата Ида. Истински и двете:)
Няма по-истинско нещо от приказките, всъщност. Шарени и пеещи:)
цитирай
4. gioia - :)
24.10.2007 08:45
... познат ми е този урок за такива принцеси - приказни, и както и да прозвучи - истински - знам, че ще ме разбереш какво имам предвид :)
Ароматът на зима ме предразполага още повече към любимостите - приказки :)!
Поздрави!
цитирай
5. eleni - @gioia
24.10.2007 14:11
гадното е, че чак след години разбираш колко е било важно...

цитирай
6. ka6urka - аз само ще кажа,
19.12.2007 10:10
че дъщеря ми се казва Ида...смятай и даже считай...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565372
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694