Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2008 22:05 - Четенето
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2165 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 19.11.2008 20:56


има хора, които четат мислите ми
четат ги леко
както се чете поезия
други го правят настървено
както се поглъща криминален роман
трети ги четат
тези мисли
като  приключенска карта
(да, точно там е, съкровището, под хълма)
като сутрешен вестник - всеки ден
или като любовно писмо, сладостно
като енциклопедия - по азбучен ред
като деца - на срички
или като упътване -
отваряш само страницата, която ти трябва

любимият ми читател -
онзи,  с който
си разменяме мислите
както приятели си разменят
любимите книги
четем
увлечени
страница след страница
след страница
и се смеем толкова много
се смеем
че забравяме
все
забравяме
мислите
да си върнем
обратно

*************


"Както обикновено [...] бе отгатнал въпроса ми и се готвеше да отвърне, а аз все още не бях отворила уста. Сякаш слухът му долавяше мислите ми. Не бе ли онова онзи род слух, който се нарича "абсолютен"? И други въпроси ми се мотаеха в главата. Дали подобна способност да отгатват бе присъща единствено на музикантите? Или пък приятелите ни, нашите най-близки приятели също притежаваха това качество? В такъв случай, не бе ли приятелството някаква своеобразна музика?" *

* Откъсът е на Ерик Орсена от удивителната книжка "Граматиката е сладка песен". Издателството е Стигмати. Заслужава си.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mattea - UAU!!!!!!!!!!
25.03.2008 09:16
Това точно четене ме перна катос базука тази сутрин...
цитирай
2. eleni - ми пай се, деееееее
25.03.2008 10:32
кат виждаш, че ще стрелям:)))))
цитирай
3. anially - Страхотно е състоянието, описано ...
03.04.2008 02:12
Страхотно е състоянието, описано във втората част на стихотворението!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 564691
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694