Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2008 23:29 - Художникът на сънища (из "Писма до Яна")
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1768 Коментари: 3 Гласове:
0



...нещо ме накара да си препрочета текстовете, които съм ти пращала и попаднах на един от твоите коментари - че тъчем реалността със собствена нишка - заради лекотата, с която превръщаме нещата - ти в картини, аз - в поезия. И като го прочетох и... ми стана много особено... замислих се за нишката и дори не знам какво точно си мисля, но ми се прииска да го споделя това усещане с тебе. Гуша се болна вкъщи, границите на света в момента имат вкус на сироп за кашлица и мекотата на възглавница...Още не съм взела диска с рисунките от майка ти, но май ги сънувам, онези, които ми показа. Ако имаше смешно нещо като визитка, можеше да напишеш отгоре: художник на нечии сънища. Да, нечии е по-добре, отколкото да уточняваш. Така всеки, който погледне картичката (каквато всъщност нямаш) ще може да се надява, да се пита, да се чуди и да се съмнява... дали пък не са неговите сънища? Мисълта ми всъщност беше за нишката, дето тъчем с нея реалността. Понякога се къса и остават дупки в изтъканото. Отначало им се ядосвах. После ми хрумна, че така  май е по-добре - завиеш се презглава и тук-таме проблясват други реалности. Така, крадешком, през дупките...


Тагове:   Яна,   сънища,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoberov - Мило момиче
10.04.2008 23:56
Мило момиче. Опитай се да направиш нещо много трудно. А именно :
Опитай се да бъдеш начетена / каквато си/, без да казваш на никого, че си начетена.
Да бъдеш умна / каквато си/ без да казваш на никого че си умна.
И че си хубава / каквато вероятно си/ без да казваш на никого че си хубава.
Тогава ще бъдеш нещо повече от умна начетена и хубава.
Ако успееш да го направиш, де.
Тогава ще имаш класа. Тогава ще бъдеш шик. Тогава ще бъдеш дама, жена, лейди и въобще нещо изискано и неповторимо.
Дотогава ще бъдеш само мило момиче.
Като начало направи следното усилие :
Не пиши нищо за книгите, които си прочела. Не ги споменавай въобще никак. Забрави името Маркес, например / не книгите му/. Забрави и другите имена на писатели, художници, режисьори и артисти, които ще те препоръчат пред хората като начетена и умна. Не ги споменавай въобще никак.
Споменаването им е лиспа на класа. Не знам дали разбираш какво значи това. Не знам също дали разбираш колко ценен съвет ти давам. Не знам дали се сещаш, че вече никога няма да ти го дам.
Всъщонст знам.
Не разбираш.
Не се сещаш.
Много вероятно е да възприемеш това ми писание като безсмислен поток от думи.
И въпреки това ти го давам тоя ценен съвет.
Просто защото съм добър и щедър.
Понякога.
Към някои.
Не винаги
Не към всички.
Това е
Бъди здрава
цитирай
2. eleni - иво, това е блог
11.04.2008 13:04
нещо като личен дневник, ама не съвсем
не се боря за нобелова награда
пиша нередактирано
пиша за себе си и за някакви близки хора
те всички знаят, че съм умна, хубава и начетена
и без да им казвам

ти си добър и щедър
и ми го казваш
за да знам вероятно и
да не се объркам
понеже милите момичета често се объркват
и се презастраховаш
по класически един начин
"ти няма да ме разбереш и аз знам, че няма да ме разбереш, но все пак ще ти кажа..."
не
съжалявам за разочарованието -
разбрах те, макар че вероятно ще кажеш, че нищо не съм разбрала
и
дори и да съм отчасти съгласна със съдържанието
не ми харесва формата
а тя не е без значение
ако формата беше без значение
щяхме да сме само души
без тела

ако бях склонна към съвети
сигурно щях да ти дам следния:
опитай се
да не си винаги прав, в собствените си очи
само че аз не обичам да давам съвети

иначе оставам с добри чувства



цитирай
3. trevistozelena - на мен
11.04.2008 19:17
на мен текста ужасно ми харесва. ама това нищо не е , при положение че елени още по-ужасно много ми харесва дори от текста си.
Иво, не разбирам защо точно тук точно този съвет. вероятно има някаква ваша си причина, мен ме озадачава коментара ти.
много ви харесвам и двамата.ама не ей така, както си се правят комплиментите из блога. вие си го знаете всъщност
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563272
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694