Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2008 01:41 - 10 неща, които...
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3848 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 12.04.2008 01:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Списък на нещата, които не искам да забравя.

Списък на нещата, които искам да забравя.

Списък на незабравимите неща.

Улових се, че често правя списъци. На малки листчета, на големи листове, на ум, на глас, нарочно и неволно. Подреждам света на спретнати малки купчинки. После ги разбърквам. Започвам отново.

Списъците ми варират от баналния с покупки до неизречимия списък с неща, които бих ти казала само шепнешком и със затворени очи.

Списък на неизброимите ми таланти.

Списък на глупавите ми страхове.

Списък на литературните светове, в които бих живяла.

Списък на изкушенията ми.

Списък на нещата, които ме разплакват.

Списък на марките чорапи с дантела, които харесвам.

Списък на нещата, които бих си взела на самотен остров.

Списък на мъжете, с които ще прекарам няколко от следващите си живота.

Списък на книгите, които съм чела повече от 10 пъти.

Списък на музиката, без която не мога.

Списък на (без)смъртните ми грехове.

Списък на нещата, които никога не съм правила.

Списък с начините да ме вбесиш.

Списък на хората, за които бих направила немислими неща.

Списък с нещата, на които не мога да устоя.

Списък на филмите, с чийто главен герой бих спала.

Списък на хората, за които мисля всеки ден.

Списък на мелодраматичните ситуации, в които никога няма да изпадна.

Списък на нещата, които човек не бива да се зарича, че никога няма да направи.

Списък на еротичните точки. Да, моите, естествено.

Списък на причините, поради които е глупаво да се правят списъци.

Списък на незарасналите рани.

Списък на мъжете, които бих поканила в харема си, когато най-сетне го регистрирам.

Списък на несбъднатите мечти.

Списък на сбъднатите мечти.

Списък на недовършените изречения.

Списък на любимите ми пълнежи за шоколадови бонбони.

Списък на списъците, които правя.



Тагове:   неща,


Гласувай:
0



1. luben - Госпожице Списъчна
12.04.2008 10:32
списъчните ви таланти
не могат да се впишат
в никой списък :)))
цитирай
2. tota - Списъците
12.04.2008 10:50
Спри да ги правиш! И всичко ще си отиде на мястото...
цитирай
3. nikkito - ехх
12.04.2008 12:48
хубаво беше да можем да прочетем поне два от списъците, на мен поне би ми било мн интересно:)

Списък на нещата, които ме разплакват.
Списък на глупавите ми страхове.
цитирай
4. dreamon - Надявах се да са линкове...
12.04.2008 12:50
тези изречения...ще чакам да ги напишеш - всеки един от тях. И аз правя списъци- най- вече на нещата , които искам да направя преди да умра или поне следващата седмица.
цитирай
5. eleni - такаа... по ред:
12.04.2008 16:41
@любене, престани да се ебаваш с роднините си, ще метна тухла по тебе:))

@tota, какво да правя като всъщност ми харесва да правя списъци;)

@nikkito, точно тези два списъка едва ли ще видят публичност...

@dreamon, едва ли ще ги напиша всичките, не и тук, но ти продължавай с твоите:) Има нещо успокояващо в писането на списъци - безмислено е също като реденето на пасианс, но ми помага да си подредя мислите преди вселената да духне и да ги разбърка отново.
цитирай
6. luben - В списъка на замеряните с тухли
12.04.2008 17:13
на кое място ще бъда? :))))
цитирай
7. eleni - хайде, от мен да мине
12.04.2008 17:42
специална отстъпка - можеш да прередиш останалите и да получиш първата тухла... аа... пардон... място:)))
цитирай
8. gioia - :))))
13.04.2008 14:20
отдъхнах си, не съм била само аз по списъците :)
Може би обичам да ги правя, за да мога после да ги редактирам, нарушавам и понякога забравям ;)
цитирай
9. self - бах тия списъци
15.04.2008 22:18
и аз си имам тука един два, а може и повече.
как сме бай дъ уей, че не сме се чувале от 100 години? :)))
цитирай
10. pafka - Списък на списъците, които правя. :))
29.04.2008 11:12
Ето сега разбрах какво означава библиография на библиографиите на библиографиите, т.е. метабиблиография ;)

Поздрави, Еленита!

п.п.Черпя с това парче:

http://shtyrkel.eu/forum/index.php?s=25f26a7ad904dbf968d0fc7832587a90&act=articles&CODE=03&id=6876


цитирай
11. eleni - хихи
29.04.2008 11:32
драго ми е, че внесох просветление във ваш`те науки:))

ммммм, парчето е вкусно, много:) я да видим... аз пък черпя с това:
http://enchanted.hit.bg/katochudo.htm

Знам, че го знаем, че сме го чели поне 1002 пъти, но това ми дойде днес:) Усмивки, портокалови

цитирай
12. pafka - Връщат се тъпкано -
29.04.2008 15:57
настъргани портокалови корички в шоколад ;)
цитирай
13. self - Йоууу...
29.04.2008 23:43
ъъъ, как сте бре мадам, не сме се чувале от 100 години. нещо не може да се засечем. от мен сърдечни поздрави. даже и малко бъбречни и белодробни ти пращам. стомашно-чревните ще ти ги спестя, че не си е работа ;))) хайде усмивки и цветни моливи!!!
цитирай
14. eleni - ми, мосю,
30.04.2008 16:14
добре съм май - първо 10 дена болна вкъщи, после 8 дена щастлива в Лондон:))))
Сега вече в София, а скоро и в други градове, хихих
Ще пиша по-подробно скоричко
целуфффки
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565161
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694