Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2008 14:09 - Пълнежът на неделята
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2319 Коментари: 5 Гласове:
0



Лапи по юргана.

BBC, coffee, Light.

Усмивки от Нечо.

Лингвистиката като детективско занимание.

Песен за две китари. И пак. И пак. И пак.

Скучни новини на красив език.

69 Love Songs. The Magnetic Fields.

Карта на гръцките острови, нарисувана за 82 секунди. Смях. Крит е крив.

Дъжд. Afternooning. На кухненския перваз се суетят някакви фффтички. Фтичка. Любима детска дума. Фтичка. Фтичка. Фтичка.



Тагове:   Неделята,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 777 - Неделно фър, Фтичка.
08.06.2008 14:23
Отскубнато перо по индиански за war-bonnet.
Поздрав от голямата птица, която стои до Уакан-Танка.
цитирай
2. self - бах и аз тука...
11.06.2008 12:15
в София бях селянина с колелото, тука съм селянина с ролерите. света се върти и всичко си е едно и също ново-старо:))) мирише на крака. от мен е. 2 посред нощ е мое време. остават ми още около 7-8 часа да гимириша тея крака преди да ги измия, че всичко живо спи тука и не мое да се къпя. може да си ги оближа краката, та да ми се смени ляйняния вкус в устата с малко по-малко лайнян. глей кви титирамби изпонаписах. не сме се чували отдавна. как е къдрокосата фурия? прегръдки и поздрави на тайфата.
(пфу. пипах си краката с ръце и сега и клавиатурата мирише. не се трае това. отивам да ги плакна на мивката) айде със здраве... и до скоро!!!
Нече-Чече
цитирай
3. eleni - хъх
11.06.2008 16:13
къдрокосата фурия ше й се изправят косите от учене.
Тайфата изобщо не знам как е, поради горното изречение. Последно виждах Теди и Веско на театър, на който отидох, понеже нямаше как да изпусна;)Липсват ми всичките. И ти в сметката. Освен това и сама на себе си липсвам, щото не съм се виждала от не знам колко време стана вече...
Ма ще мине и това, беше казал оня философ, дето съм го ебала;)
цитирай
4. 777 - Това го казвах аз, но не помня последиците.
11.06.2008 22:45
вж. посл. изр.
цитирай
5. eleni - хахаххахахахах
11.06.2008 23:24
последното изречение е всъщност от съвсем друга приказка;) Липсва ти контекст искам да кажа. Но пък се получи свеж диалог:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 562688
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694