Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2008 11:25 - През юли...
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2657 Коментари: 8 Гласове:
0



... първите светулки вече са навън, защо ти е фенерче?

... ягодите в градината ухаят сладостно, разгулно, пищно

... щурци с оперни претенции се надвикват сред тревите

... островен вятър се крие под полата ми

... стъпвам с боси мисли в чуждите сънища

... облизвам кайсиев сок от  ръба на устните си

... пак съм жива


Тагове:   юли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trevistozelena - лотхен
08.07.2008 12:46
ще взема да ти посегна някой път, сериозно ти казвам:) толкова ти е прекрасен юлият (юли-то????), че ми се приисква и аз да походя из него
чудна си ти...
цитирай
2. eleni - хаххахахах
08.07.2008 13:24
Лотхен, недей бе, ако се вземем двете, ще погинат от отчаяние тълпите наши почитатели, хахахаххахахахах
цитирай
3. trevistozelena - не се знае
08.07.2008 13:39
може да станем още по-вървежни в комплект:)
цитирай
4. eleni - може и да си права, да ти кажа...
08.07.2008 13:41
... русо миньонче и висока къдрава брюнетка - идеален комплект:)))))))
цитирай
5. bradata87 - Триалог...
09.07.2008 13:59
... първите светулки вече са навън, както и комарите - трябва ти витамин В1 с неусещаемата миризма за хората срещу комарите...

... ягодите в градината ухаят сладостно, разгулно, пищно и отдавна свършиха, но си е кеф върху тях да се забавляваш

... щурци с оперни претенции се надвикват сред тревите, а чалгата от съседство ги заглушава и става етно-природен микс

... островен вятър се крие под полата ми - а който няма пола какво да прави?!

... стъпвам с боси мисли в чуждите сънища - да, да и после защо ви болят и главите и краката...

... облизвам кайсиев сок от ръба на устните си - пробвай портокал с морска вода, идеален за махмурлии

... пак съм жива - може да се поспори...

Пак написах някакво глупово заяждане в опит да се развеселя с моите простотии, но наистина приятно, но колко е далеч усещането за почивка за някои хора.... красиво, благодаря за бриза на море в София ;)
цитирай
6. eleni - ех, брада:)
09.07.2008 15:27
оценявам милото заяждане. Дори мога да направя добро дело за теб и да ти подаря пола. За да не ми се оплакваш, че не знаеш какво да правиш с летния вятър:)))



цитирай
7. eleni - p.s.
15.07.2008 09:17
... bradata, забравих да добавя, по въпроса за ягодите, които били "отдавна свършили" - при последното бране преди два дни бях на ръба да наема работници (с червени потници:), които да ми помагат в тежкия труд, понеже вместо да намаляват, пустите му ягоди стават все повече и повече и повече. И все по-вкусни. Вероятно е нелогично, противоприродно, а може би и противозаконно, обаче с напредването на лятото моите ягоди стават все по-нагло прекрасни:)))
цитирай
8. bradata87 - хехехе
15.07.2008 13:28
ягодите при мен свършиха преди повече от месец... сега идва ред на малините :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 564712
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694