Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 11:57 - Животните на Борхес
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2104 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.07.2008 11:59


Вчера с nav опитомявахме животни. По Борхес. Отворихме проклетата книга и, преди да се усетим, къщата се беше напълнила с лернейски хидри, лунни зайци, сатири, китайски лисици, грифони, бегемоти, хипогрифи и харпии. Имаше дори една риба-прилепало. Да не споменаваме сфинксовете, че видяхме голям зор с тия гатанки.  Имаше и една Жму, която напоследък се държи като класическо метафизично животно, въпреки че не присъства в книгата на Борхес.
След продължително убеждаване, подреждане, класифициране, раздаване на подходящата храна и, разбира се, не преди да отговорим на осемте гатанки на сфинкса, те всички кротко се настаниха из стаята - всяко, където му се стори удобно - и съсредоточено заслушаха собствените си описания, които ние двамата се редувахме да четем на глас. 
После слушаха Yael с нас и тихичко пригласяха - кое с какъвто звук може. По някое време заспаха и трябваше да се движим съвсем тихо из къщата, за да не смутим нечие плашливо съновидение. Хипогрифите например имат много лек сън, а заспят ли, лунните зайци се издигат лекичко на височината на човешкото рамо и се реят из въздуха до събуждането си.  Мисълта ми е - ако ще си завъждате метафизично животно вкъщи, изберете го внимателно, така че да си подхождате по дух и по навици. Или, ако сте още по-разумни, оставете го то да ви избере.
Прощавайте сега, ще трябва да вървя. Време е да занеса малко въглени на феникса.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luben - Време си
26.07.2008 14:55
беше една добре опитомена елени (от типа венерина кошута със сатурново рогче) да почне да опитомява :)

Наздраве, прекрасна :)
цитирай
2. eleni - животни, братовчед ми, животни
26.07.2008 18:50
чети внимателно:) за опитомена Елена никога не е ставало дума:))))
цитирай
3. bradata87 - напомнянка...
27.07.2008 22:47
почваш да ми ставаш любимия блог... все ми напомняш за нещо, което съм бил решил да правя и съм го забравил... а сега е време да видя какво от Борхес съм си бил харесал :)
а за животните... предпочитам си себе си - пробвай, понякога повече се харесва ;)
цитирай
4. eleni - имам дълъг списък с метафизични животни...
27.07.2008 23:20
....които съм аз. Душевен бестиарий. Ама той ще стане обект на отделен постинг някой ден. Засега само ще споменна култовите пет голи мравки:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565355
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694