Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2008 22:07 - портрет на една седмица
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1963 Коментари: 5 Гласове:
0



Дълга, дълга, дълга седмица. И широка.  На няколко пъти прекрачи в съседни държави. Редовно присядаше на чай в съседни души. Ей-там, отатък, през лавровия плет. Веднъж-дваж отскочи и до Родопите. Джобовете й - пълни с хрумки - по една за всеки ден, като награда, че е бил добър. Сънена седмица. Седмица безсънница. Седмица, която знае цената си. Седмица с характер. Уютна. Усмихва ти се и се разнасят ухания. Мед и лимон.


Тагове:   портрет,   седмица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoberov - Малко
16.11.2008 20:53
Малко ти завиждам. Все щастливи работи ти се случват...
цитирай
2. eleni - не съвсем:)
16.11.2008 21:22
просто напоследък описвам по-често щастливите
цитирай
3. trevistozelena - мед и лимон...
16.11.2008 23:25
на мен през зимата ми е канелено. много си отива с пушечния въздух навън:)
тази седмица ми беше смотана и своеволна, искам новата да ми е хубава...
целувки лотхен
цитирай
4. eleni - лотхен,
23.11.2008 15:33
на мен зимата ми е с аромат на домашни курабийки, което включва и канелата:)

как беше седмицата?
цитирай
5. trevistozelena - лотхен
24.11.2008 17:27
прилична беше:) абе направо си ставаше. виж, и със сняг ме бонифицира:) днес се хлъзгам зверски, ама това е към сметката на новата седмица и освен това зависи значително от избора на обувки:)))
цунк!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 564766
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694