Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2009 00:12 - ден и половина
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1851 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 27.05.2009 21:59


Огромни звезди. Като купички с кисело мляко, като паници с брашно, огромни като сън. Може и да не са, но такива ги виждам.

Първи череши за годината, откъснати от Илия от висооооките клони на дървото, понеже имах неблагоразумието първо да ги поискам, а после да кажа: Не, недей, всъщност много са нависоко.

Първи джанки - стипчивия, кисел вкус на детството ми.

Боса по скалите следобед, там, на върха на света, хванала в ръка елегантните си обувки, а роклята ми се развява почти романтично, в тотален разнобой с обстановката и с милите, подигравчийски коментари на колегите. Смях по пътя: Няма ли да се събуеш?!

Крепим кулата на три смени. После се смеем на Емо, който снима краката ни, висящи от лифта. Старовремското, прекрасно скърцане на седалките - жълти, с червени дръжки и стъпенки.

Въздухът е вкусен, а в гласа на Роси постоянно се крие усмивка, можеш да я чуеш, ако затвориш очи и се заслушаш. Пием най-прекрасния айрян на света. А после гледаме огромните звезди. И не ни се прибира.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Елено,
27.05.2009 07:55
трябва да си забраня да те чета сутрин. Бизнес-кафето ми си изгубва вкуса и само за босите ти крака ще мисля днес, чудейки се какво правят моите в обувки... Усмивки много
цитирай
2. luben - Всичко е най-най
27.05.2009 09:14
любовта е хубаво нещо ;)))
цитирай
3. eleni - @estrella
27.05.2009 09:56
мдам, сутрин съм вредна за четене;))) особено, ако съм писала по нощите.
цитирай
4. eleni - @братовчеде
27.05.2009 10:00
каква любов, какви пет лева? Объркал си се много. Аз съм на служебно пътуване из страната с двама колеги, с които ме свързат единствено топли колегиални отношения. Но явно така съм описала скалите над Сливен, че с замязали на Австрийските алпи;)
цитирай
5. anially - Страхотно! Топло звездно раз...
07.06.2009 22:04
Страхотно!
Топло звездно размечтано ми стана :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565103
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694