Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2009 00:11 - Гладът на сърцето
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1455 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2009 10:39


Някакви безпризорни тъги се отъркват в краката ми, след последните блажени дни.

Но има и вълшебства. Например това: чета на живо една неправдоподобно красива история и стискам всичките си палци героите й да се окажат по-смели от мен. Знам, толкова е трудно понякога да видиш откъде минава пътеката... и да й се оставиш да те върне у дома...

Тя открива следите му без карта, от време на време спира да послуша глада на сърцето си и продължава, безпогрешно...

Той я гледа, когато смята, че не го вижда. Гледа я смълчано, удивено, като дете, застанало на пръсти, за да надникне през светещ прозорец в стая,  пълна с хора, смях и топлина...

Аз... ги чета и тихичко си пожелавам да са по-смели от мен, по-смели... 







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaharosana - :)
09.07.2009 15:34
все си мисля, че за да имаш кураж трябва и някой да те вдъхнови...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563247
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694