Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2009 00:41 - Полет W6601
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2454 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 01.10.2009 12:52


Отлитам. Какво не успях да ви кажа тия дни, поименно:

Иренко, още се забавлявам като се сетя за рапорта ти от текущите културни събития:))) Само забравих да те питам с Алкиноос кво стана, щяхте да се обаждате в неделя, уж, като се видите по работа... Аз му написах смс още тогава като ми звъняхте пред сандвичарницата след концерта - да се извиня защо така некултурно не исках да говоря, дано го е получил.

Слънцеее, не ти се обадих за кафе миналата седмица, въпреки че обещах. Ама ти изглеждаше толкова щастлив и спокоен като те видях, че... като помислих малко на следващия ден и си казах, че нашето кафе в случая не е толкова важно. По-важното беше да имаш колкото може повече време да ти е хубаво с когото и където трябва. И просто не ти се обадих. Ти би направил същото за мен, ако ме беше видял така щастлива:) Прегръщам те много и взимам заека в Лондон (тва в случай, че се чудиш защо къщата е така тиха:).

Чудовище
, you made my afternoon в понеделник с онова обаждане, да знаеш (знам, че знаеш, ама ми става някак благо като ти го напиша и знам, че ще го прочетеш и също ще ти стане благо). Обещавам в следващите десетина дни да не преяждам с кекс и да не препивам с бира без теб:)))

Инне, в онази част на сайта просто няма качени документи за кандидатстване. Проверявах няколко пъти. Освен да звъните по телефона да поискате да ви ги изпратят... Иначе те прегръщам много. Заради понеделник и за изобщо:)))

Владко, силно се надявам да не ви се налага да надписвате дискове в идните десетина дни. Ако пък ви се наложи, не ме псувайте много. Не остана време да намина за пред-пътешественическо кафе в офиса и проклетият маркер е все така в мен, ужас, срам, позор. Ще се отборча с мъфини, обещавам.

Ерничкооо, мамка му и прасе как не успяхме да си изпием узото в понеделник. Но пък сколасах да стигна до Паталеница навреме, представлението беше чудно хубаво (ще ти разказвам като се върнем всички от странство) и после пихме мастика с едни твърде млади актьори и се смяхме, смяхме, смяхме до среднощ. А днес си купих най-лилавите обувки на света и пай сеееееееее, Лондоне, ида:))) Ще ти пратя гълъб и/или картичка. Връз картичката ще има рецепта за пълнен гълъб, хахахахаххахаххах, ужас, днеска ме избива на гаврене с живота, шъ прощаваш:*

Жулието, изгубих ти дирите в последните дни, защото от хамалско-чистачески дейности не мога да се добера до компютър. Докъде стигнахме с тавана не питай. Има още толкоз. Беше епично, само това ще кажа. Ощипи брат ми от мен и не забравяйте да ви липсвам, защото вие със сигурност ще ми липсвате много:))

Десиславе, приносът ти към монументалното таванно разчистване беше неоценим. Ще ти вдигнем паметник на Trafalgar Square още другата седмица. Не, наистина, не се превземам. И двете сме ти безкрайно благодарни. Аферим, ашколсун, машаала и други чужди думи. А, в тоз ред на мисли - целуни си студентката от нас:)

Любене, не съм ти забравила нито единия празник, нито другия. Просто напоследък живея в някакъв хамалски сериал и успявам да стигна до по-духовната част от живота (в това число и празниците) едва по нощите, когато е некултурно да се пишат смс-и на хората. Прегръщам те двойно:))

Поете, спи спокойно - не съм изхвърлила старите лимонадени бутилки, ще ти ги дам като се прибера. Радвам се, че видях последните/първи странички от Ах, Мария, преди да ги пуснеш на печатарската ламя. В тоя ред на мисли (макар вече да не е хич актуално като жест от моя страна): не забравяй да ядеш. Тва с яденето са важни работи, народът си го е казал за гладната мечка и танцовия съпровод.

Нече, прегърнете се семейно от мен и докато ме няма не гледайте твърде много филми, хахахахаххахахахаххахха

Прасе, много ти благодаря за чантата, побира най-важното: три чифта бални пантофки, две кутии с презервативи и Бабиниотиса, хахахахахх, добре де, няма да взема речника, от мен да мине, хаххахахах

Теди, тъкмо измислих цял монолог-обяснение на въпроса: "Какво е това палто, дето сте го преметнали през ръка, посред лято?!" и взех, че му намерих място в куфара. Как кой ще ме пита такива неща? Ми граничният контрол. Как защо ще ме пита? Ми щото по прогноза утре на острова ще са някакви нечовешки 23 градуса, което си е живо лято и цялото великобританско население ще се размахва по гол г*з наоколо, докато аз се чудя с кой шал да се увия по-напред. Затова;)

Незнайни принце (Не ти, на тебе конят ти е зелен. Онзи с белия кон имах предвид.), ако случайно речеш да влетиш в живота ми между 18 и 29 септември на лето 2009, не си прави труда да се разкарваш до София. Временно ще отсъствам. Опитай с Лондон.

















Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pilcho - Наслука
18.09.2009 08:57
и берекет!
цитирай
2. анонимен - neeeee:)))
18.09.2009 12:24
eleni, koga uspia i tova da napishesh ... vprochem kato chast ot britanskoto naselenie, hich ne sme po gol guz dnes, i si e nechoveshki duhovito ... oleleeee ka si go subrala v kufara, sorry, ne iskah da te pritesniavam takaaaaa ... do skorichkoooo, pregrudki, teddy
цитирай
3. анонимен - prochetoh
18.09.2009 12:29
belezhkite i do drugite, nali mozheshe, hihihi
mnoooogo e hubavo taka!!!
v toia stud niama da prepiesh mnogo bira, ne boi se, no tazi sutrin trenirah piene na kafe /seriozno, ot edna godina ne biah pila,shtoto tebe te niama/, taka che ot utre sum vuv forma ... chakam teeeeee:)))
цитирай
4. анонимен - никой, никой, никой друг
18.09.2009 14:35
на този свят ... и на марс, и на венера, и в най-отдалечената галактика, не може да ме разсмее както ти, никой
четох сега за втори път, вече от в къщи, щото първия път бях в библиотеката, и сега вече можах да се насладя и посмея дълбоко от сърце, и с глас!, щото в библиотеката не е някак прилично ... един с бял кон мина току-що, казах му да препусне към летището ... чекнах номера на полета, който умно тук си поместила и "лутън eърпорт флайт информейшъна" ми показва, че вече си кацнала, точно преди час и половина островно време ...
цитирай
5. ivoberov - толкова
25.09.2009 01:07
Толкова много щастие, доброта и всякакви прекрасности просто ме вбесяват.
Много ме е яд.
Стига пък !
цитирай
6. eleni - ми...
25.09.2009 13:15
... винаги можеш да компенсираш с четене на произволно избран новинарски сайт;) Новинарските емисии традиционно са толкова освежаващо неприятни и пълни с всякакви нещастия, злини и гадости.

Иначе... тук хората в такива случаи казват: Oh, please, get a life!

Освен това на повърхността всичко изглежда щастливо. А всъщност идея си нямаш какви мелодрами се крият в немалка част от бележките, съставили горния постинг;))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565171
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694