Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 18:10 - вълчи дни
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2477 Коментари: 8 Гласове:
5




Иска ми се тези дни да са повече. Дните, в които се вбесявам до крайност на всички онези неща/хора, към които иначе съм търпелива. В такива дни не плача. Това е бяс отвъд сълзите и необходимостта от тях. Градивен бяс. Кара ме да се променям. Да искам само най-доброто от и за себе си. Да затръшвам врати, които дори не сте подозирали, че съществуват.
  В останалите дни съм добричка, разбираща, съчувстваща, мила. Нямам равна в утешаването, неморалната подкрепа, разбирането и създаването на уют. Не, всъщност имам, ама това е друга история. Въпросът беше за вълчите ми дни. Обичам ги. Ако не са те, ще се превърна в захаросана сянка на самата себе си. Ще бъда онази, която в крайна сметка се оказва too nice to be loved. Ще се изгубя в безкрайното си желание да разбера целия свят и да му намеря оправдание за това, че е такъв, какъвто е. Във вълчите си дни знам, че светът няма нужда от оправдание. Има нужда да бъде хапан до кръв, за да се събуди. После може да бъде обичан.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - i аз така си мисля
01.12.2009 18:36
нямам равна в добреенето, търпението, утешаването, подкрепата, предлагането на разбиращо възглаве - рамо, но не бях давала име на дните си за избиване - може да са и стръвни ;))

поздрави!
цитирай
2. анонимен - too nice
02.12.2009 00:08
тук ти поствам едно малко откъсче от нещо, твърде лично, за да бъде публикувано цялото. обаче, както винаги ти ме провокираш и не мога да се спра:
'Толерантна, освободена, разбираща, винаги готова, без претенции. Всичко, само да ме обича. И той ме обичаше, само че аз не се обичах. Всеки ден все по-малко се обичах. Колкото по-малко се обичах, толкова по-малко обичах и него. Докато в един момент стигнах до прозрението, че вече никак, ама никак не го обичам.'
ей така става, когато съм too nice. и се уча да не бъда...
П.
цитирай
3. eleni - що ли ми звучи познато, д`...
02.12.2009 10:16
гледала съм го този филм. няколко пъти. в случая обаче имах предвид по-скоро общото положение. щото то, захаросването, е заразно и плъзва из целия ти живот, не се ограничава само до любовния такъв.
зъбкииииииииииииииииии. ама остри.
:))))))
цитирай
4. luben - Душевните
02.12.2009 12:19
проблеми на вълк-вегетарианец :))) Може би едно мартини ще подобри състоянието ти? ;) Сухо.
цитирай
5. eleni - тва сега
02.12.2009 14:28
как да го разбирам? каниш ме на мартини (сухо) или просто раздаваш безплатни съвети? м? :) Не съм те виждала от безсрамно много време...
цитирай
6. lava - Подкрепям
02.12.2009 22:24
това за зъбките. Иначе много си готина, много те обичам(е) и много ми/ни липсваше снощи...
цитирай
7. anially - И това ми е познато. Тъкмо миналата ...
05.12.2009 15:40
И това ми е познато. Тъкмо миналата събота имах подобен "вълчи ден"...:)
цитирай
8. eleni - @слава,
05.12.2009 18:55
и аз ви обичаммммммммммммм
и ми липсвахте...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565111
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694