Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2009 14:17 - 30/48
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2445 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 05.12.2009 19:33


На 18 бях неустрашима. И не, че не ме беше страх. Просто не го взимах насериозно. Страха. На 18 бях като госпожица Сюзън* - разхождах се с ръжен в ръка, готова да пребия до смърт всеки таласъм, в който съм се объркала да повярвам. Пишех писма, откровени до безобразие, без да подозирам, че с тях започва нещо твърде голямо и необяснимо устойчиво. Като бурен, упорстващ да си расте и да си цъфти, колкото и последователно да го изтръгвам.

На 22 бях развълнувана,  вълнуваща, несигурна, красива, малка. Да, на 22 бях по-малка отколкото бях на 18. В дързостта на 18-годишните има някаква абсурдна, нелогична, несъзнателна зрялост, която забелязваме едва, когато я изгубим. На 18 сме абсолютно уверени, че знаем кои сме. На 22 вече си даваме сметка, че едва ли някога ще разберем.

На 26 знаех какво искам. Беше като картина, която дълго си търсил и един ден се оказва, че тя виси на стената в хола ти. От години. Бях Шехерезада, която внезапно осъзнава, че на ръба на устните й е съдбата на героите от приказката, нейната собствена, а също и тази на султана, заслушан в историята, забравил кой е и къде се намира, поне за една нощ.

Не знам каква ще бъда на 30. Може би... проницателно присмехулна. Уютна. Все още неразгадаема. Вече уверена. По женски цялостна. Дразнещо независима. Сложна. Щедро красива. Все по-лесно мечтаема. По-трудно забравима. Омайващо нежна. Опасно близка. Елена.





 
* Това е станалата вече традиционна бележка под линия, укорително цъкаща с език към игнорантите сред вас, които не са чели Пратчет;)
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metmaya - Най-хубавата ми вазраст беше между ...
04.12.2009 14:26
Най-хубавата ми вазраст беше между 30 и 35, ако разбира се, между 55 и 60 не се окаже още по-хубава...
цитирай
2. piccola - уеуеее
04.12.2009 15:07
и ти ли стрелец бре?
цитирай
3. eleni - само
04.12.2009 17:31
по асцендент, ама твърдят, че той се бил засилвал след 30, ще видим след 6 месеца как ще е. Иначе съм раче:)
цитирай
4. sunflower - на мен всяка възраст ми е най-хубавата
04.12.2009 18:04
ако не броим по някои и друг депресивен период като например на 22-3-4 и по-миналата година :)

що се отнася до Пратчет .... ей побърках се по този човек за втори път. изчетох всичко, което намерих из нета .... което е всичко от Света на диска що е излязло някъде и сега препорочитам едновремено "Шовинист" на хартия и "Еманципирана магия" на екрана и в оригинал :))))) Уууфффф, размазващо е :))))
цитирай
5. eleni - @sun
05.12.2009 11:50
а "Дребнио волен народ" докопа ли? Страаааааашен кеф. Аз не съм спирала да чета Пратчет, откакто хванах за първи път негова книга, което се пада някъде преееееез... абе Вилхелм беше вече стъпил в Англия, ама от там нататък спрях да следя историческите събития;)))
цитирай
6. luben - По-късно
08.12.2009 12:45
почва възходът и на долу ;))) Но не и за Елените :) Кво ти пука кога-какво? Кефи се на животът и това е. Излишен съвет е май :)
цитирай
7. eleni - хихихиххихихи
08.12.2009 13:05
текстът беше реплика/намигване към конкретен сюжет с конкретни герои. Не съм очаквала повече от трима души да разберат за какво пиша, даже трима са много.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563223
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694