Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2011 01:31 - Ламя, триглава
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4559 Коментари: 1 Гласове:
7



През изминалата година се научих да се разтроявам. Мисля, че няма друго разумно обяснение за всичко, което успях да направя в тези 365 дни. Цяла година си играх на прескочи-елена, сама със себе си. Едната надскачаше свършеното от втората, а третата стоеше стъпка встрани и си водеше записки, с цел подобряване техниката на изпълнение. И трите не правиха нищо друго освен да работят, цяла година.

Беше съзнателен избор, макар и напълно лишен от амбиция. В началото на 2010 просто исках да се отдалеча максимално бързо от всичко в 2009. Успях. Така и не си позволих да се спра, май ме беше страх, че, ако не внимавам, календарът ще се превърти на обратно към всички крушения от предната година. По някое време осъзнах, че точно тази работа, на това място и с тези хора... ми е станала важна, любима, забавна, вкусна и изтощително интересна... и вече не бягам от, а към. Но и в това нямаше амбиция. Любопитство - да, тръпка - разбира се, удоволствие от правенето - със сигурност, а също и доста от характера ми, който си е "шило в торба", но не и амбиция.

Нещата, които ме движат са неуморни и оцеляват дълго след като всяка нормална мотивация се е предала, но те обикновено нямат нищо общо със състезателния дух. Каквото и да съм постигнала през тази една година, то е благодарение на смесицата от любопитство, инат, въображение и добронамереност, с която всички Елени в мен стават сутрин от леглото (с уговорката, че добронамереността е налична едва след изпиването на първо кафе). Благодарна съм на цял куп хора.

Първият, традиционно, ще се окаже майка ми, която стоически изтърпя в 356 от 365-те дни да й обяснявам, че по-глупава от мен няма на света.

Освен нея най-голяма прегръдка трябва да отнесат двама души, които видяха в мен много повече качества, отколкото някога съм вярвала, че притежавам. И не само ги видяха, ами ми помогнаха да ги осъзная, да се престраша да ги използвам и да продължа да ги развивам. Направиха всичко това с доверие, търпение и чувство за хумор. И не спряха да ме подкрепят, дори и след като няколко пъти им обясних, че са се объркали и по-глупава от мен няма на света.

Горните двама са само част от цялата прекрасна банда идиоти (в личната ми изразна система идиот е кодираното название за супер любим човек, на когото много се кефя), с които работя и без които нищо от изминалата година не би било и наполовина толкова забавно. (да се брои за благодарност)

 

И накрая - днес ми хрумна, че всъщност трябва наистина много да благодаря и на едни други хора:

на онези, заради които исках да забравя 2009;

и на онези, които ми липсваха във всеки един ден, макар да се радвах, че са щастливи другаде;

и на другите, с винаги готовите оправдания;

на онези, които не знаеха какво искат;

на мнителните;

на безразличните;

на заетите...

 

Нуждата да не мисля за всички тях, ме накара да запълня всяка минута от тази една година с любопитство, въображение, инат и добронамереност.

 

 



Тагове:   ламя,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lava - Честита Нова година!
13.01.2011 19:41
Изпращам ти много любов, пожелавам ти много здраве и късмет традиционно и нека идиотите в живота ти се множат, любовта да цъфти, да ти е уютно и щастливо в кожата на многото Елени, да преживееш нови вълшебства и чудеса и да си останеш все така прекрасна!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563276
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694