Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2011 11:18 - Агресивно
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5528 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Елени е в състояние да намери обяснение за всичко и за всеки. За нея никой не е виновен. Никой не е истински лош. Всеки си има причина да бъде такъв, какъвто е. Тя всичките ги разбира. Съчувства им. Утешава. Успокоява. Казва им колко добри, ценни, хубави хора са всъщност. И е напълно искрена. Тя просто обича хората.

На моменти ужасно ми се иска да й отвъртя един. За съжаление това едва ли ще помогне.





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - а ако случайно успееш да й отвъртиш един,
17.03.2011 19:08
то тя със сигурност ще те погледне учудена с въпрос в очите, тип - "и това за какво беше сега"?:)
цитирай
2. eleni - мина ми
17.03.2011 21:28
Винаги ми минава. То това е проблемът;)
цитирай
3. nav - хо
12.04.2011 10:29
То гореописаното състояние си е висша мъдрост. Въпросът е човек да осъзнае защо е така. Дотогава е по-добре да може да отвърта по един (или повече, ако има мегдан или поне повод) по достойство и заслуги.

:)
цитирай
4. marrta - Тя всичките ги разбира...
05.07.2012 09:03
и аз имам една такава, дето ми се да я ошамаря понякога, но каква полза
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 563304
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694