Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 23:41 - Мъжете
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3099 Коментари: 0 Гласове:
-12



един, който ми липсва безобразно. не му го казвам. знае го и без да си говорим. толкова ми е близък, че няма нужда да му говоря. толкова съм му близка, че може да не ми казва нищо с месеци. безусловно е.

един друг, когото срещам само на сън.

един, когото помня в полароидни кадри - погледите ми между две примигвания - усмивката му ги проявяваше. безнадеждно.

един, с когото започнахме от никъде (красиво) и пак до там стигнахме (мъчително). минало.

един от съвсем друга история. даже още не е написана.

един, с когото толкова се забавлявахме, че забравихме да се влюбим.

един, без когото щях да съм някоя друга. неправдоподобно любим. не знае какво да ме прави. не знам какво да го правя. всичко или нищо. или просто... сега.






Тагове:   мъжете,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 564716
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694