Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2012 22:26 - Защото
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6812 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 18.04.2012 22:48



"Домът е там, където е сърцето."
Гай Плиний Втори

Нося те с мен
навсякъде
насън и
наяве 
като детско съкровище, което
съм стиснала в юмрук, в джоба
на летните си къси панталони.
Тайна, която никой 
не би откраднал.
Защото няма цена -
само стойност.


Нося те с мен 
навсякъде.
Сигурно ме е страх
да не те изгубя.
Сигурно знам, че ще те изгубя.
Един ден 
ще остане само 
белегът 
на неукротимото щастие,
което винаги е с одрани колене,
защото прескача
и най-високите огради.
Белегът
от любимата ни 
игра на любов - онази, която
все не искаме да свършва.
И когато ни викат да се прибираме
отговаряме:
Само още малко!
Още пет минути само!
А когато накрая се приберем 
вкъщи 
вече е само някакво място - 
"домът е вече просто къща". 
Защото сърцето още 
не се е прибрало от игра. 



Гласувай:
10



Предишен постинг

1. daan - многу нежно
19.04.2012 11:19
Нося те с мен
навсякъде
насън и
наяве
:)
многу убаво ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 564715
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694