Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2009 23:31 - Негатив
Автор: eleni Категория: Изкуство   
Прочетен: 1826 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 09.05.2009 23:34


инвентаризация на всички "не"-та
това ми трябва
карта на земите, намиращи се
под личното ми морско равнище - онези,
за които кота нула е възвишение
списък
на хората, с които не искам да се виждам
на думите, които не казвам, вече толкова време
на вечно отлаганите решения
на вероятните неща, в които не вярвам
(за сметка на невероятните, в които съм убедена)
на мислите, които упорито изваждам извън кадър
на дрехите, които не нося
на желанията, които задрасквам от текста
на сънищата, които на сутринта не помня
на срещите, които забравям
на книгите, които не дочитам докрай
на недописаните разкази и
недовършените изречения

трябва ми негативът

може би тогава ще разбера коя не съм
и другото ще се очертае
от само себе си



Тагове:   негатив,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darkenedangel - Един позитивен поздрав от мен :)
09.05.2009 23:34
http://www.youtube.com/watch?v=tlZMNA5O6EA&feature=PlayList&p=0DC7F9CA11A7F016&playnext=1&playnext_from=PL&index=23
цитирай
2. luben - Остави го
11.05.2009 13:06
този списък. Пък и той се мени. Понякога през година, понякога през ден ;) иначе ... най-добре коя не си знае самата тя. Ти де ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565470
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694