Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2009 23:51 - Дрехите на спомените
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1959 Коментари: 4 Гласове:
1



Изглеждаш като милион долара на цяло - казва ми той, размахва ръка с неизменната си цигара, а аз се смея и влизам в стаята и наистина се чувствам така прекрасна в онази рокля - черна с големи червени цветя и тънки презрамки.

Разчиствайки гардероба днес открих един чувал, пълен с чудесно скроени парчета минало.

Черната рокличка, която скъсах от носене -  Жоро ми обяснява, че не може така да ходя облечена, защото преча на хората да работят, а седемнайсет-годишната Елена му се плези и се върти в директорския  офисен стол, докато й се завие свят.

Гащеризона с надписите Long and Charming - на десния крачол и точно на дупето - любима, прекрасна, смешна дреха, която Дафка и Рада  ми подариха. Дрехата на Пипи.

Една тънка, хвърчаща, черна рокля, която вторият мъж в живота ми съблече от мен.

Дрехи, които отдавна не нося, но не мога да изхвърля.

Защото вторият мъж беше много по-истински от първия.
Защото съм все така Long and Charming.
Защото Жоро продължава да е най-добрият ми приятел, но отдавна не съм го виждала да се смее както тогава.
Защото Слави Будинов го няма от години и това е едно от нещата, които никога няма да преживея, там, вътре, в дълбокото, където съм още на 18 и един човек, когото обичам като собствен баща, ми казва, че съм красива в роклята си на червени цветя.

А твоите спомени какви дрехи носят?



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - eleni
05.05.2009 00:09
Моите са голи - крия ги в картонена кутия..........
цитирай
2. bemberski - Зелена риза с къс ръкав от младостта ...
06.05.2009 20:58
Зелена риза с къс ръкав от младостта на мама и от моята.

Сив чарлстон, завещан от татко.

И бежова феена рокля за вечерите, в които съм готова да забравя за кого я купувах.

Обичам текстовете ти, Елени.
цитирай
3. eleni - @b
07.05.2009 22:50
обичам коментарите ти:)
цитирай
4. slynchova - понякога е толкова тъжно да облечеш ...
14.05.2009 11:53
понякога е толкова тъжно да облечеш тази дреха, която си обличала за последно, когато... и цялата е напоена със спомените за тогава...
а понякога е толкова хубаво да я видиш, сгушена из другите, как ти намига от рафта на гардероба - само вие двете си знаете защо... това е нейната история, твоята история...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565359
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694