Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2008 23:34 - Тара
Автор: eleni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2672 Коментари: 11 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2008 23:38


Тя е специална.
Не я побират никакви препинателни знаци. Не се препиня, демек.
Лети.
Яхва гласа си и отпрашва нанякъде.
Някъде-то е всеки път различно и никога не знаем къде ще му излезе краят.
Всъщност край няма.
Защото тя е безброй начала, които се боричкат на килима като котета, а ние чакаме да видим кое от тях ще надвие. Тайно подозираме, че ще надвият всичките, ще се съюзят и ще погнат съседския котарак. Пада му се.
Тя е ненадпята. Това е същото като ненадприказвана, само дето освен либретото има и музика.
Освен това е и ненадмината. Тоест - още не е надминала себе си. Усещаме, че и това скоро ще стане и добре сме оттренирали снишаването зад канапето в хола.
Тя е стопанка на (в момента) рижава коса, сини очи и  усмивка красива като резен луна.
Посредством бясно шофиране във вселенски и извънвселенски условия, генерира слънчева енергия достатъчна да захрани средно голям телевизор и малка кафе-машина.
Държи си под наем една паралелна вселена, както хората си имат тайна квартира за срещи.

Тя е вълшебна и в момента го открива.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. taraorasi - какво направи ти, еййййййййй
31.01.2008 23:56
отнесе ме!!!
толкова много изречения
смея се с глас през няколко октави, за ужас на съседите
цветята в саксиите наоколо са привели клонки, и очакват със затворени очи ураганът да премине
задъхвам се, от възторг
как само всичко си събрала горе
и за тайната ми квартира дори си казала, нищо, че е в паралелна вселена
сега вече ще трябва да изнасям харема в индия, тука отвсякъде съм разкрита
да, ама за лилавото обаче нищо не пише, ха сега да видим
иначе, вие сте се наговорили, сега вече връщане назад наистина няма
е не може да се скрие човек от родата и това си е
няколко живота даже прескочих, да ви заблудя, ама нейсе, не стана
очаквайте ... издишване
и цялата ми любов
и всички сияйни усмивки на света - и слънчевите, и лунните
цитирай
2. aloha - Щастливка си, че имаш такива хора до себе си:)
01.02.2008 00:01
звучи сякаш е неземна, бушува из въздуха, но остава усещането за хармония...
цитирай
3. eleni - @aloha
01.02.2008 00:04
анджек:)
значи профилът от по-горе е успешен

цитирай
4. eleni - @t,
01.02.2008 00:04
кат куцо пиле - домат и бърз влак - цинкова кофа. Това са официално одобрените сравнения, когато ще обясняваш, че някой те е отнесъл:))))
бе моташе ми се там едно лилаво и едно оранжево, я погледни под канапето, да не сме го завряли изотдоле при някой по-пъргав отскок?
цитирай
5. self - еее, Браво Елени:)
01.02.2008 11:50
удоволствие е да те чете човек и ти си го знаеш! :)))
цитирай
6. eleni - еееее, паленечко:))
01.02.2008 11:58
особено драго ми е да го чуя от теб

а удоволствието от четенето е взаимно, ама тия работи си ги говорихме вече:Р
цитирай
7. divnaya - не съм вярвала, че толкова точно ...
02.02.2008 01:30
не съм вярвала, че толкова точно описание може да съществува, ако не познавах tara, щях да си помисля, че е измислица:) Божествено!
цитирай
8. eleni - малей, взех да се изчервявам
02.02.2008 02:01
от писателско притеснение, а туй хич не ми е привично:))))
ако обича и тара да дойде да ми прави компания в изчервяването!;)

прима вистата му е майката на това, а също и бащата, вуйчото, учинайката и всички роднини по пряка и съребрена линия, да не забравяме и сватовете;)
цитирай
9. taraorasi - не се прави
02.02.2008 02:14
нито ти, нито аз сме по изчервяването, освен ... ама хайде да не обяснявам тука
... на кой сватовете са поканени, казваш
ех, divnaya, сестрице, познай на кои поети песните не спирам да слушам вече седмици - и тебе много те обичам
какво ново по хард линията имаш за мен /тука да се разбира от рокаджийска гледна точка въпроса, да не излагаме eleni сега пред хората/
цитирай
10. eleni - шшшшшшшт!!!
02.02.2008 02:16
тука думи с х- да не се споменават, че после ще трябва с метла да разгонваме аудиторията.
цитирай
11. divnaya - tara, намислила съм си 1-2 неща, ...
02.02.2008 10:50
tara, намислила съм си 1-2 неща, събирам ги и ще ти метна при първа възможност:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eleni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565708
Постинги: 162
Коментари: 1099
Гласове: 4694